15.11.2024
Ақмола облысы білім басқармасының инклюзивті білім беруді қолдаудың ресурстық кабинеттері желісін кеңейту жөніндегі жоспар-кестесі негізінде Қазақстан Республикасы БҰҰ-ның бала құқықтары туралы қабылдануының 35 жылдығы, ратификациялауының 30 жылдығын және Дүниежүзілік бала күні (20 қараша) жариялануының 70 жылдығын мерекелеу жөніндегі іс-шаралар жоспарына сәйкес 2024 жылғы 14 қарашада "Жалпы білім беру Атбасар қаласындағы № 1 білім беру мектебі инклюзивті білім беруді қолдаудың ресурстық кабинетінің салтанатты ашылу рәсімін өткізді. Инклюзивті білім беруді қолдаудың ресурстық кабинеті - бұл оқушылар жалпы білім беретін сыныпта негізгі оқу процесінен қол үзбей, өз қажеттіліктеріне сәйкес көмек алатын кабинет. Президент Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстан халқына өз Жолдауында: «Біздің міндетіміз - барлық азаматтар үшін, оның ішінде ерекше мұқтаждығы бар адамдар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету. Біз әрбір балаға, оның ерекшеліктеріне қарамастан, өз дарындарын ашуға және белсенді қоғамдық өмірге қосылуға мүмкіндік беретін білім беру жүйесін құруға тиіспіз. Кабинеттің салтанатты ашылуына Ақмола облысындағы инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы Ибраев Марат Өмірбайұлы, білім бөлімінің басшысы Наймушина Наталья Георгиевна, білім бөлімінің әдіскері Мотузкова Оксана Сергеевна қатысты. Шақырылғандар қатарынан – «AMANAT» партиясы аудандық филиалының хатшысы-Жәкішева Назгүл Әлімқызы, аудандық «Простор-Атбасар» газетінің тілшісі - Шайхин Серік Заманұлы, «Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар қ. №1 ауданаралық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациясы» КММ меңгерушісі - Сүйінжанова Ғалия Жомартқызы, «Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар қаласының №8 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ меңгерушісі - Наймушина Светлана Георгиевна, «Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар қаласының арнайы мектеп-интернаты» КММ директоры Белинская Светлана Петровна, сондай-ақ мектеп педагогтары, ИББҚ РК педагогтары, ата-аналар және ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар болды. Ақмола облысындағы инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы - Марат Өмірбайұлы Ибраев құттықтау сөз сөйлеп, инклюзивті білім беруді қолдау кабинеттерін ашу әрбір баланың дамуы мен өсуіне кедергі келтірмей болашаққа маңызды қадам екенін атап өтті. Мұнда әр оқушы өзінің маңыздылығын сезінеді және табысқа жету жолында қажетті қолдауды алады. Салтанатты ашылудан кейін және символды түрде лента кесілгеннен кейін мектеп директоры Бекова Любовь Герихановна инклюзивті білім беруді қолдау кабинетін таныстырды, шақырылған қонақтар ерекше білім беруді қажеттілігі бар оқушыларға арналған қолайлы аймақтарды және кабинеттің сапалы материалдық-техникалық базасын көре алды. Кабинет төрт аймақтан тұрады: жеке сабақтарға арналған аймақ - логопедпен оқушының жеке сабақтарына арналған логопедтік үстел орналасқан кабинеттің жеке бөлігі. Педагогтің жұмыс аймағы - педагогтің жұмыс аймағында оның жұмыс үстелі болады. Бұл аймақ оқушылармен жұмыс істеуге де, ата-аналармен әңгімелесуге де ыңғайлы болатындай етіп ұйымдастырылған. Топтық сабақтарға арналған аймақ - бұл кәдімгі жалпы білім беретін сыныптағыдай тақтаға қараған парталардың екі қатары. Парталар логопед, дефектолог және психолог өз оқушыларына еркін келе алатындай етіп орналастырылады. Кабинет заманауи компьютерлік техникамен (интерактивті панель, компьютерлер, ноутбук және көпфункционалды құрылғы 3-тен 1-ге дейін (принтер)) жұмсақ бұрышпен, кресло-қаптармен, құрғақ шарлары бар кең ойын бассейнімен және басқару пульті бар интерактивті ауа-көпіршікті бағанамен толық жабдықталған, құммен айналысуға арналған аспаптары бар арт-терапиялық жарық үстелі бар. Кабинетте барлығы 4 педагог - мұғалім-дефектолог, мұғалім логопед және 2 педагог-психолог жұмыс істейтін болады. Инклюзивті білім беруді қолдау кабинеті - бұл барлық адамдар үшін сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз етуге арналған жаңалық, және әлеуметтік бейімдеу арқылы жалпы білім беру ортасына физикалық, зияткерлік және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қамтуды көздейді.