15.11.2024
Ақмола облысы білім басқармасының инклюзивті білім беруді қолдаудың ресурстық кабинеттері желісін кеңейту жөніндегі жоспар-кестесі негізінде Қазақстан Республикасы БҰҰ-ның бала құқықтары туралы қабылдануының 35 жылдығы, ратификациялауының 30 жылдығын және Дүниежүзілік бала күні (20 қарашада) жариялануының 70 жылдығын мерекелеу жөніндегі іс-шаралар жоспарына сәйкес бүгін 14 қарашада «Атбасар қаласының № 2 Жалпы білім беру мектебі» КММ-де инклюзивті білім беруді қолдаудың ресурстық кабинетінің салтанатты ашылу рәсімін өткізді. Кабинеттің салтанатты ашылуына Ақмола облысындағы инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы Ибраев Марат Өмірбайұлы, білім бөлімінің басшысы Наймушина Наталья Георгиевна, білім бөлімінің әдіскері Мотузкова Оксана Сергеевна, Атбасар ауданы бойынша ата-аналар қауымдастығының төрайымы - Сәдуақасова Баян Мыңжасарқызы қатысты. Шақырылғандар қатарынан – «AMANAT» партиясы аудандық филиалының хатшысы-Жәкішева Назгүл Әлімқызы, аудандық «Простор-Атбасар» газетінің тілшісі - Шайхин Серік Заманұлы, «Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар қ. №1 ауданаралық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациясы» КММ меңгерушісі - Сүйінжанова Ғалия Жомартқызы, «Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар қаласының №8 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ меңгерушісі - Наймушина Светлана Георгиевна, «Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар қаласының арнайы мектеп-интернаты» КММ директоры Белинская Светлана Петровна, Атбасар ауданы бойынша мұқтаж азаматтарға әлеуметтік көмек бөлімшесінің меңгерушісі - Шолақова Гүлшат Амангелдіқызы, сондай-ақ мектеп педагогтары, ИББҚ РК педагогтары, ата-аналар және ерекше білімді қажет ететін оқушылар болды. Ақмола облысындағы инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы - Марат Өмірбайұлы Ибраев құттықтау сөз сөйлеп, инклюзивті білім беруді қолдау кабинеттерін ашу әрбір баланың дамуы мен өсуіне кедергі келтірмей болашаққа маңызды қадам екенін атап өтті. Мұнда әр оқушы өзінің маңыздылығын сезінеді және табысқа жету жолында қажетті қолдауды алады. Инклюзивті білім беруді қолдаудың ресурстық кабинеті - бұл оқушылар жалпы білім беретін сыныпта негізгі оқу процесінен қол үзбей, өз қажеттіліктеріне сәйкес көмек алатын кабинет. Кабинет базасында 6 педагог жұмыс істейді: мұғалім-логопед, мұғалім-дефектолог, педагог-психолог және оқу процесі кезінде тірек-қимыл аппараты бұзылған оқушыларға ілесіп жүретін 3 педагог-ассистент. Мектеп директоры Шахарман Ерғазыққызы Бекмағанбетова инклюзивті білім беруді қолдау кабинетінің тұсаукесерін өткізіп, инклюзивті білім беруді қолдау кабинетінің тағайындалуы туралы қонақтарға егжей-тегжейлі айтып берді, кабинет педагогтарын таныстырып, қолда бар материалдық-техникалық базаны көрсетті. Кабинет бес аймақтан тұрады: мамандардың командалық жұмыс аймағы - мұнда мамандар мен педагогтар апта сайын оқушылардың ілгерілеуін, оқыту стратегиясын, жеке бағыттарды талқылайды; демалу аймағы - мұнда оқушылар кернеуді түсіре алады, қажет болған жағдайда оңалту мақсатында құрғақ бассейнде демала алады. Жеке сабақтар аймағы - ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар материалды бекітіп, кабинеттің жеке бөлігінде мамандармен жеке айналыса алады; ата-аналарға арналған аймақ - олар мектеп педагогтарымен түрлі мәселелерді талқылай алатын аймақ, топтық сабақтарға арналған аймақ - бұл кәдімгі жалпы білім беретін сыныптағыдай тақтаға қараған парталардың екі қатары. Парталар педагогтар өз оқушыларына еркін келе алатындай етіп орналастырылады. Кабинет заманауи компьютерлік техникамен (интерактивті панель, компьютерлер, ноутбук және көпфункционалды құрылғы 3-тен 1-ге дейін (принтер)) жұмсақ бұрышпен, кресло-қаптармен, құрғақ шарлары бар кең ойын бассейнімен және басқару пульті бар интерактивті ауа-көпіршікті бағанамен толық жабдықталған, құммен айналысуға арналған аспаптары бар арт-терапиялық жарық үстелі бар. Инклюзивті білім беруді қолдау кабинеті - бұл барлық адамдар үшін сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз етуге арналған жаңалық, және әлеуметтік бейімдеу арқылы жалпы білім беру ортасына физикалық, зияткерлік және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қамтуды көздейді.