2025 жылғы 21 тамызда «БІЛІМ КЕЛЕШЕГІ: АДАЛ АЗАМАТ, КӘСІБИ МАМАН» атты тамыз кеңесі өтті. Көкшетау қаласындағы Техникалық мектеп-лицейінің мәжіліс залында инклюзивті және арнайы білім беру секциялары өткізілді.
Атбасар ауданының инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтар секциясына инклюзивті білім беру бөлімінің әдіскері Мотузкова О.С., Атбасар қ. № 4 ЖОББМ тірек директоры Ақанова Р.А. және «Алтын бесік» тірек балабақшасының меңгерушісі Талғамбаева Ж.Е. қатысты.
Облыстық әдістемелік орталықтың әдіскерлері; инклюзивті білім беруге жетекшілік ететін білім беру бөлімдерінің әдіскерлері; инклюзивті практикаларды енгізу бойынша тірек болып табылатын облыстың жалпы білім беретін мектептеріндегі балабақшалардың меңгерушілері, директорлары мен педагогтары қатысты.
Секцияның модераторы әдістемелік орталықтың инклюзивті білім беруді ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу бөлімінің басшысы, білім магистрі Марина Александровна Дударева болды.
Бастапқыда секция отырысына қатысушылар Оқу-ағарту министрлігінің Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың Ұлттық ғылыми-практикалық орталығының директоры Лаура Асқарқызы Бутабаеваның баяндамасымен танысты.
Кейстерге талдау жүргізілді: № 1 кейс: жалпы білім беретін мектеп жағдайында психикалық дамуы тежелген оқушыларды оқыту; № 2 кейс: жалпы білім беретін мектеп жағдайында ақыл-ойы бұзылған оқушыларды оқыту; № 3 кейс: үйде жеке тегін оқыту; № 4 кейс: әдіскердің басшылығы.
Үзілістен кейін проактивті Guide-Интенсивте жұмыс жалғастырылды:
1. Балабақшадағы инклюзивті тәжірибе: ЕҚБ бар балаларды табысты оқыту үшін жағдайлар жасау- Айжарықова А.Ж., Көкшетау қ. «Нұр бала» балабақшасының меңгерушісі;
2. «Мектеп/балабақша жағдайындағы педагог-ассистенттің қызметі» - Қайыржанова Р.А., Көкшетау қ. № 4 жалпы орта білім беретін мектептің педагог-ассистенті, педагогика ғылымдарының магистрі, «Үздік педагог-ассистент» облыстық конкурсының жеңімпазы
3. Бейімделген/жеке оқу бағдарламаларын құрастыру алгоритмі - Жанғали Ілияс Әбілқазыұлы, Көкшетау қ., № 19 ЖОББМ инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі облыстық ресурстық орталықтың үйлестірушісі, мұғалім-дефектолог, арнайы (дефектологиялық) білім беру магистрі.
Секция жұмысының қорытындысы бойынша қорытынды жасалып, сауалнама жүргізілді және секция отырысында шешім жобасы қабылданды.
Пленарлық бөлімде дөңгелек үстел өткізілді. Модераторлар Ақмола облысының инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы Марат Өмірбайұлы Ыбыраев және Ақмола облысы білім басқармасының мектепке дейінгі және жалпы орта білім беру бөлімінің бас маманы Мақпал Ғабдолкәрімқызы Қалияқбарова болды.
Дөңгелек үстелге Ақмола облысы білім басқармасының өкілдері; білім берудегі жаңа технологиялардың өңірлік орталығы; облыстық әдістемелік орталықтың әдіскерлері; инклюзивті білім беруге жетекшілік ететін аудандық, қалалық білім бөлімдерінің әдіскерлері; облыстық арнаулы білім беру ұйымдарының басшылары; инклюзивтік практикаларды енгізу бойынша тірек ұйымдардың меңгерушілері мен басшылары қатысты.
«2025-2026 оқу жылында Қазақстан Республикасының мектептерінде оқу-тәрбие және түзету-дамыту процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері» тақырыбында мектепке дейінгі және жалпы орта білім беру бөлімінің бас маманы М.Ғ. Қалияқбарова баяндама жасады.
«Арнайы білім беру ұйымдарында ЕҚБ бар балаларды оқыту мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық консалтинг» - Дударева М.А. - әдістемелік орталықтың инклюзивті білім беруді ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу бөлімінің басшысы, білім магистрі өткізді.
«BilimLand» компаниясының өкілі «Bilim klass жүйесімен жұмыс істеу технологияларын» таныстырды. «WELL-BEING - білім беру ұйымдарында білім алушылар мен педагогтардың әл-ауқатын басқару» шеберлік сыныбын - Астрахан ауданы, Астрахан а. № 15 психологиялық-педагогикалық түзету кабинетінің басшысы Полонкоева А.Г.өткізді.
WELL-BEING - бұл амандық, жақсы көңіл-күй немесе жайлылық (физикалық, эмоционалдық және әлеуметтік) жағдайын білдіретін термин.
Дөңгелек үстел соңында ұсыныстар жинақталып, қорытындылар жасалды. Марат Өмірбайұлы Ақмола облысында инклюзивті және арнайы білім беруді дамытудың алдағы бағыттарын айқындады.